Moderní
Fitness centrum

Jak funguje rezervační systém?

Protože se nám množí dotazy jak funguje rezervační systém, rozhodli jsme se pro vás sepsat nejčastější otázky a odpovědi.


Rezervační systém slouží k automatizaci odbavení, zjednodušení a zpříjemnění vašeho pobytu u nás. Rovněž slouží k tomu, ať nemusíte pokaždé volat, či osobně provádět a rušit rezervace. Je u nás také mnoho lidí se stejným jménem a příjmením a rezervační systém a přiřazená členská karta zaručují, že nedojde k chybě.


Proč potřebuji kartičku? Protože urychluje vaše odbavení a je na ní nahrán depozit či členství/permanentka. Členská karta vám rovněž přináší levnější vstupy do fitness. 

Proč potřebuji depozit u skupinové lekce? Protože depozit je zárukou, že nerezervujete čtyři místa a poté se na lekci nedostavíte. Pokud nezrušíte svou rezervaci alespoň čtyři hodiny před začátkem lekce, je vám depozit stržen. Tento stornopoplatek jsme zavedli již při našich začátcích v roce 2017 s ohledem na blokování míst na lekcích pro náhradníky.  Depozit je nutný i pro držitele Multisport karet.

Proč by měl mít každý svůj účet a dělat jednotlivé rezervace? Protože se často stává, že rezervujete tři místa. Vaše kamarádka, či kamarád se na lekci nedostaví a blokuje tak místo. Rovněž, když jste jako náhradníci a máte rezervaci pro tři osoby, museli by se odhlásit tři lidé v jeden čas, aby se místa pro vás zarezervovala. Jinak dostává přednost rezervace jednotlivce. 

Jak fungují náhradníci? Přidáte se jako náhradník a pokud se někdo odhlásí, automaticky je místo přiděleno vám dle pořadí. Nemusíte tak nic řešit a vše je automatické. Zde dávejte pozor na akceptaci tzn. jak dlouho před lekcí se vaše rezervace může vytvořit. 

Duplicita účtů? Stává se, že se registrujete na recepci, kde nahlásíte mail, dostanete kartičku a máte hotový účet do kterého se jen přihlástíte. Doma se poté však místo přihlášení registrujete ještě jednou. Vytvořili jste tak nový účet, který není spárovaný s vaší kartou. Tyto účty poté musíme ručně sloučit. 

Jaký je rozdíl mezi "zaplaceno" a "rezervováno"? Zaplaceno (modré tlačítko k platbě) znamená, že jen přijdete na lekci a nic neplatíte. Zaplacenou lekci sami nezrušíte.
Rezervováno (zelené tlačítko objednat) znamená, že máte místo pouze zarezervované, ale na recepci musíte lekci zaplatit. Rezervovanou lekci zrušíte sami.

Jak dlouho dopředu můžu rezervovat lekce? Čtyři týdny. Je potřeba mít ale depozit ve výši rezervovaných lekcí.

Nemám účet, jak mám postupovat?
Založit si účet doma, rezervovat lekci a na recepci požádat pouze o přiřazení členské kartičky.

Mám už účet založený, ale nemůžu se přihásit? Zavolejte nám, nebo na recepci nadiktujte mail a požádejte o zaslání přihlašovacích údajů.

Zapomněli jste heslo? V rezervačním systému pod tlačítkem "přihlásit" najdete odkaz pro obnovení hesla.

Systém hlásí "nedostatečná výše depozitu" ikdyž depozit mám? Vždy je třeba mít na účtu depozit ve výši rezerovaných lekcí. Na jednu rezervaci je třeba mít depozit 160Kč, na dvě lekce 320Kč a tak dále. 

Pokud máte jakékoli dotazy, prosím volejte kdykoli +420 778 743 443

Datum: 3. 1. 2023

 

Líbí se Vám tato stránka?